# Aquatime Su Arıtma Cihazı Müşteri Yorumları #


# Anasayfaya Gitmek İçin Tıklayınız #

Sayın Ziyaretçilerimiz,

Aşağıda kullanıcılarımız tarafından ürünlere yapılan olumlu ve olumsuz tüm yorumları görebilirsiniz.

Ad Soyad: Polis

Ürün Adı: Organik Su Arıtma Cihazı Pompalı

etimesguttan aradım aynı gün geldiler kurdular tşk ederim harika bir su harika bir cihaz


Ad Soyad: Aquatime

Ürün Adı: Ravent Cool Kapalı Kasa Su Arıtma Cihazı Pompasız

Merhaba efendim şuan kampanyada zaten ürünlerimiz.fiyatlarımızda gerçekten uygun satın almak için bizlerle iletişime geçebilirsiniz


Ad Soyad: Sebahattin Mercan

Ürün Adı: Ravent Cool Kapalı Kasa Su Arıtma Cihazı Pompasız

Ravent cool kapalı kasa pompasız üründe kampanya var mı?


Ad Soyad: Sebahattin Mercan

Ürün Adı: Ravent Cool Kapalı Kasa Su Arıtma Cihazı Pompasız

Ravent cool kapalı kasa pompasız üründe kampanya var mı?


Ad Soyad: Tülay Hanım

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

ürünün gelir gelmez kurdular çok güzel fiyat olarak çok uygun tavsiye ederim


Ad Soyad: Mustafa Bey

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

ürün gerçekten harika teşekkürler


Ad Soyad: Serdar Bey

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

A+++ 2. urun aldim buda güzel herşey guzel tesekkurler


Ad Soyad: Harika Hanım

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

2.kez alıyorum bunu babamlara aldık.


Ad Soyad: Erdal Bey

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

Kargo çok hızlı ve özenli, firma yetkilileri ilgili, çok uygun fiyat, yüksek kalite.


Ad Soyad: Sadullah Bey

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

Araştırdım ve en iyisi bu imiş. Memnun kaldım.


Ad Soyad: Atilla Bey

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

çok güzel her şey için tskler


Ad Soyad: Adem Bey

Ürün Adı: Lg Chem Su Arıtma Cihazı Özel 5li Mineral Filtre Ve Özel Membranlı

Ürün orjinal kutusunda geldi. Güvenilir bir firma kurulumu montajı yaptılar.


Ad Soyad: İsmail

Ürün Adı: Kapalı Kasa Ters Ozmoz Sistemi Pompasız Ro Sistem

Ben bu ürünü alalı beş ay oldu öncelikle çok memnun kaldım urunden.


Ad Soyad: Özer

Ürün Adı: Kapalı Kasa Ters Ozmoz Sistemi Pompasız Ro Sistem

yıllarca ne olduğunu bilmediğim hazır sular almışım hepsınden daha güzel tadı var yorumların doğruluguna inanabılırsınız hiç düşünmeden fıyatı artmadan alın


Ad Soyad: Mert

Ürün Adı: Kapalı Kasa Ters Ozmoz Sistemi Pompasız Ro Sistem

gözünüz arkada kalmadan alabilirsiniz derim