# Aquatime Su Arıtma Cihazı Müşteri Yorumları #


# Anasayfaya Gitmek İçin Tıklayınız #

Sayın Ziyaretçilerimiz,

Aşağıda kullanıcılarımız tarafından ürünlere yapılan olumlu ve olumsuz tüm yorumları görebilirsiniz.

Ad Soyad: Salih Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Ürün oldukça güzel tavsiye edilir.


Ad Soyad: Şahin Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Kullanışlı ve suyun tadi guzel tavsiye ederim....


Ad Soyad: Mete Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Cihaz çok iyi suyun tadı damacadan daha güzel.


Ad Soyad: Sadettin Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Üründeki plastik kalitesi bayağı yüksek.


Ad Soyad: Şakir Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ve memnun kaldım. Beni plastik damacana suyundan tamamen kurtardı. Çay ve filtre kahveyi de çok lezzetli demliyor.


Ad Soyad: Akın Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Damacana ücretini düşününce daha ekonomik geldi ve taktırdım. 1 günde geldi 1 günde takıldı. İstanbul servisi güler yüzlü ve işini iyi bilen kişilerdi.


Ad Soyad: Oğuz Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Yumuşak bir içimi var suyun biz beğendik çayı da güzel depo iki kez doldur boşalt yapıldıktan sonra harika oluyor tadı


Ad Soyad: Nuri Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Ürün kalitesi güzel. 2 adet aldık.


Ad Soyad: Yücel Bey

Ürün Adı: Casper Cool Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Ürünü 1 aydır kullanıyorum, çok lezzetli ve güzel bir su veriyor,


Ad Soyad: Ahu Hanım

Ürün Adı: Casper Delüx Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Ürünü kesinlikle tavsiye ederim ?? tüm plastik aksamları dahil çok çok kaliteli bir ürün. 2 depo boşa akıttık ve sonra içmeye doyamadık ?? suyun lezzeti şahane berrak mis gibi tertemiz su elinizin altında ?? tavsiye ederim ??


Ad Soyad: Nazan Hanım

Ürün Adı: Casper Delüx Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

su kalitesi mükemmel


Ad Soyad: Metin Bey

Ürün Adı: Casper Delüx Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Söylenecek laf yok ürün hem kaliteli hem uygun fiyatlı.3 yollu musluk sadece bir çok hırdavatcıda 750 800 tl


Ad Soyad: Ömer Bey

Ürün Adı: Casper Delüx Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

EFSANE ÜRÜN. İÇTİĞİM SU BÜTÜN SU MARKALARINI EZER GEÇER.


Ad Soyad: Selin Hanım

Ürün Adı: Casper Delüx Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

cihaz harika ama muslukta harika tşkler casper


Ad Soyad: Hatice Hanım

Ürün Adı: Casper Delüx Kapalı Kasa Pompalı Su Arıtma Cihazı

Tezgahımı delmeden 3 yollu musluk ile taktılar çok tşkler 1.sınıf ürün