# Aquatime Su Arıtma Cihazı Müşteri Yorumları #


# Anasayfaya Gitmek İçin Tıklayınız #

Sayın Ziyaretçilerimiz,

Aşağıda kullanıcılarımız tarafından ürünlere yapılan olumlu ve olumsuz tüm yorumları görebilirsiniz.

Ad Soyad: Erdal Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompalı Su Arıtma Cihazı

Ürün gayet güzel bu fiyata


Ad Soyad: Ensar Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompasız Su Arıtma Cihazı

Bizim musluk suyunda yeterli basınç yokmuş. 4bar basınç istiyor. iade edip pompalısını aldım. İade sistemi güzel. Teşekkürler aquatime


Ad Soyad: Galip Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompasız Su Arıtma Cihazı

Urunu 1 aydan fazladir kullaniyorum. Baya memnun kaldigimizi soylemeliyim. Damacanayi sagliksiz buluyorum. Gunesin altinda bekletiyolar saatlerce. Plastiklerdeki tum zararli kimyasallar suya geciyor boylece. Cesmeden akan suyumuz cok kirecliydi cay yapilamiycak duzeyde. Caydanligin dibini oyle gormekten nefret eder hale gelmistim zaten. Simdi tertemiz.


Ad Soyad: Betül Hanım

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompasız Su Arıtma Cihazı

Güzel ürün tavsiye edilir.


Ad Soyad: Erkan Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompalı Su Arıtma Cihazı

suyu yumuşak içimi hoş


Ad Soyad: Caner Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompalı Su Arıtma Cihazı

Hızlı bir şekilde teslim edildi. Memnun kaldim


Ad Soyad: Mustafa Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompasız Su Arıtma Cihazı

Ürünü tavsiye üzerine aldım kurulumunu kendim yaptim gayet basit teşekkürker


Ad Soyad: Gökhan Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompalı Su Arıtma Cihazı

Arıtılmış suyun içimi güzel; çayda, yemeklerde damacana suyu kullanmak yerine tercih ettik. memnunuz.


Ad Soyad: Metin Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompasız Su Arıtma Cihazı

ürün iyi tavsiye ederim


Ad Soyad: Semih Bey

Ürün Adı: Casper Nautilus Pompalı Su Arıtma Cihazı

harika bı su tadı var bı yıl gidiyor değiştirmeden emin olun market sularından daha lezzetli tadı var pişman olmazsınız daha çok para vermeyin bu yeterli ve artar bı ürün


Ad Soyad: Salih Bey

Ürün Adı: Casper Smart Pompalı Su Arıtma Cihazı

Ürün oldukça güzel tavsiye edilir.


Ad Soyad: Şahin Bey

Ürün Adı: Casper Smart Pompalı Su Arıtma Cihazı

Kullanışlı ve suyun tadi guzel tavsiye ederim....


Ad Soyad: Mete Bey

Ürün Adı: Casper Smart Pompalı Su Arıtma Cihazı

Cihaz çok iyi suyun tadı damacadan daha güzel.


Ad Soyad: Sadettin Bey

Ürün Adı: Casper Smart Pompalı Su Arıtma Cihazı

Üründeki plastik kalitesi bayağı yüksek.


Ad Soyad: Şakir Bey

Ürün Adı: Casper Smart Pompalı Su Arıtma Cihazı

Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ve memnun kaldım. Beni plastik damacana suyundan tamamen kurtardı. Çay ve filtre kahveyi de çok lezzetli demliyor.