# Aquatime Su Arıtma Cihazı Müşteri Yorumları #


# Anasayfaya Gitmek İçin Tıklayınız #

Sayın Ziyaretçilerimiz,

Aşağıda kullanıcılarımız tarafından ürünlere yapılan olumlu ve olumsuz tüm yorumları görebilirsiniz.

Ad Soyad: Cüneyt Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

10 numara 5 yıldız herkese tavsiye ederim


Ad Soyad: Deniz Hanım

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Gerçekten çok kaliteli. Tezgahı delmedenarkadaşlar yaptı harika bir musluk Memnun kaldık


Ad Soyad: Menderes Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

güzel kargo hizli sorunsuz gayet güzel


Ad Soyad: Selim Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

3 gündür kullanıyorum. Suyun tadı gayet güzel.


Ad Soyad: Osman Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Şimdiye kadar gördüğüm en iyi ürün. Gerek montaj kolaylığı gerek ürün kalitesi olsun çok iyi bir ürün.


Ad Soyad: Kaan Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Aldığım en kaliteli su arıtma cihazı.Piyasada satılan cihazlara göre kaliteli , fiyatı en uygun cihaz.


Ad Soyad: Abdullah Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

içimi güzel çok yumuşak su veriyor.


Ad Soyad: Onur Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Ürün oldukça güzel tavsiye edilir.


Ad Soyad: Mustafa Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Kullanışlı ve suyun tadi guzel tavsiye ederim....


Ad Soyad: Volkan Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Cihaz çok iyi suyun tadı damacadan daha güzel.Biraz terettüt ettim ama harika bir cihaz


Ad Soyad: Kürşat Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Kaliteli güzel ürün hızlı teslimat...


Ad Soyad: Hakan Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Üründeki plastik kalitesi bayağı yüksek.


Ad Soyad: Şahin Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ve memnun kaldım. Beni plastik damacana suyundan tamamen kurtardı. Çay ve filtre kahveyi de çok lezzetli demliyor.


Ad Soyad: Nuri Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Ürün kalitesi güzel. 2 adet aldık.


Ad Soyad: Yasin Bey

Ürün Adı: Evoqua Kapalı Kasa Pompasız Su Arıtma Cihazı

Ürünü 3 aydır kullanıyorum, çok lezzetli ve güzel bir su veriyor, damacana suya ayda 100 tl (8 damacana) veren biri olarak çokta tasarruflu oldu.